2016年11月23日 星期三

Godiva~~遇上Godiva Duette 買一送一優惠

4/11 () 當日早上看到Godiva fb得知Godiva Duette ($68) 會做一天推廣,還要是買一送一,決定回家時看看會否排到天荒地老,否則都可以一吃,哈哈!

到店時出奇地只有一對夫婦在買Godiva Duette,當然即刻買來吃la!




Godiva Duette ($68)
原來這款Duette 可揀選紅莓/ 榛果蓉流心蛋糕,即是心太軟la! 我和家人都選了後者.

本來以為蛋糕可以選,topping應該也可以選紅莓/ 朱古力醬掛!! 點知原來是好死板的fix死左,即是選了榛果蓉流心就一定要配朱古力醬,我覺得放紅莓碎靚得多lor!

Anyway,大約5minsGodiva Duette就整好了. 可能無乜客人,2杯雪糕外型都算靚呢!

朱古力雪糕是一貫的幼滑濃郁,不過個人覺得甜度依然偏高,可能因為我食慣70% 以上朱古力的關係la.

至於榛果蓉流心蛋糕,榛果蓉是難以察覺的,當它是普通心太軟好了.

如果原價$68 的話,又要企係商場度食,連一張企位枱仔都無的話,我會拎$68 去甜品店食心太軟lor!

P.S. 我明明記得呢杯嘢Summer時係賣緊$80 架喎,當時如果想食Duette要用雪糕券再補$30的,幾時降了價的? 今次做買一送一,應該可以替Godiva清哂d舊貨了,哈哈!



沒有留言:

張貼留言