2016年6月2日 星期四

龍島~~買一送一好抵喎!

龍島朱古力是一個本土出品的高級朱古力品牌,初中的時候,都不知吃了多少落肚了! 記得以前家人於油站入油後,可以優惠價換上龍島朱古力禮盒的,還要換了多盒,讓我可以放學回家時慢慢享用J

雖然多年沒吃,但依然記得朱古力的質素是不俗的,所以近日於Facebook見到該店的朱古力產品正做推廣,我也買來試試先~


只要於該店購買杏仁粟米朱古力禮罐 ($79),就會送上 朱古力扭扭棒禮罐 ($75),當然要幫手sharepostlike佢地既專頁la! (推廣至29/5,現在已完了優惠)





杏仁粟米朱古力禮罐 ($79)
色彩斑斕分為上下兩層,各層放了5粒杏仁粟米朱古力,而且粒粒都是獨立包裝,相當衞生! 咬一口,發現朱古力味道是偏苦而濃郁,對於吃慣70% 黑朱古力的我,覺得相當受落! 朱古力內包着香脆的仁杏粟米粒,香濃可口,令人相當回味!

不過一罐只有10粒,有點不夠喉,所以翌日再到該店多買一set朱古力呢! 個人覺得買一送一好抵食呢!


至於朱古力扭扭棒禮罐,原來都有2款口味可選擇的,一款是開心果,另一款是士多啤梨,facebook page上就無清楚說明有兩款可揀了. 不過個人就揀了開心果,好似比較襯朱古力~ 其實講到底,這朱古力扭扭棒可以說是粗身的朱古力百力滋,一罐有10條左右,不過就沒有獨立包裝的,同樣充滿香濃的朱古力味,面層就舖上綠色的開心果碎,令我食不停口,所以,我居然沒有影到相L 雖然家中仲有一罐,但要留待家人回港才能開,不能夠再獨食了!!

講到底,即使正價都比外國朱古力品牌平,質素亦不差,如果有朋友生日,我都可能會買來送禮既~



2619 9160

沒有留言:

張貼留言