2015年7月4日 星期六

新加坡---漫遊花園城市 20/5/2015 (Day 3)

早餐@hotel---Singapore Zoo ---午餐@Zoo---下午茶@shopping mall ---hotel---晚餐@foodcourt


先在酒店吃早餐,這天的早餐是昨日於7仔買的牛角包,相當鬆化,而且只需S$1,非常抵食. 另外,Singapore7仔相當濶落,仲有枱櫈比人坐低食野,很貼心!




吃飽後,大約9:00pm乘坐MRT Ang Mo Kio Station轉乘138巴士即可到達動物園,而且是總站到總站,一定不會迷路! 要讚的是原來新加坡有室內的候車位置,可以在有蓋且有冷氣的地方等巴士,太舒服了.

最後MRT+BUS大約1:15hrs左右到達動物園,比我想像中快!




由於之前已買了入場券,可以即時入園,而且我已做定功課,記得第一場海獅表演是10:30am,所以即刻地表演場地. 最後發現原來我一張海獅既相都無影到,全部用肉眼去睇:)



另外11:30am的大象表演都不容錯過,大象把濕水木頭捲起都幾有趣,小朋友最喜歡呢d動物表演喇,我就一般la.






睇完表演,襯未到午飯繁忙時間,到foodcourt吃過lunch,室內冷氣強勁,相當舒服. 我們每人叫一碗印尼湯麵 (S$6.8),以樂園計就唔貴,不過我食的米粉唔夠熱,反而我媽的粗麵話好夠熱,味道不錯喎.













快手食完,又去左睇動物,可以近距離睇又真係幾正既,睇睇下居然落大雨,避左一陣雨,又再起行,毛毛細雨,搞到成身濕泣泣,都唔太舒服,好似係新加坡咁多日,每一日都成身痴泣泣:(





睇下動物、又睇下植物,園內的植物園不太值得睇,好多都種得唔靚,又有枯死的,除非你熱愛植物,否則可以skip!

行到2點幾3點,已經行畢整個動物園,預備搭巴士到Ang Mo Kio.


到了Ang Mo Kio站的商場,太口渴了,在便利店買了薏米水飲,非常中伏,好很甜而且有咳水味道,飲左幾啖丟左,最後買番枝清水飲咋,早知唔貪新鮮,一早買水飲好過.



周圍逛之下,發現商場內有間賣咖央多的店相當熱鬧多人,我地都坐低每人食碟咖央多. 咖央多即烘的相當香脆,比亞坤有過之而無不及.


4時左右,又是時候回酒店休息了,7:00pm再外出晚飯.



這夜就來吃昨晚經過,多人吃飯的泰國菜試試.



冬蔭公湯(S$5)
非常之正,又酸又夠辣,內裡仲有魚肉、蝦肉、魷魚、草菇等,超級好飲,仲叫多左個白飯,整成湯飯非常正,而且只係$5 坡紙,真係又平又正,香港真係飲唔到咁平、咁足料、仲咁夠味的冬蔭公,非常回味!!


泰式炒金邊粉 (S$5)
冬蔭公湯實在太驚為天人,炒金邊粉就平實得多,而且份量偏少. 幸好即炒好夠鑊氣,也有鮮蝦、芽菜等,再加上香口花生碎,都幾好食,係略嫌份量少左d.

食完已經好期待下次去新加坡一定要住番呢頭,我要再飲冬蔭公.

食飽飽,就回到foodcourt對面的酒店hea la,呢間酒店位置實在太方便了,如果我唔係住4/F就好了,我想住高樓層呀!



沒有留言:

張貼留言